PATRONSUZ ETEK




120 -140 CM GENİŞLİĞİNDE ( SİZE KALMIŞ, PLİSİ ÇOK OLSUN DERSENİZ GENİŞLETEBİLİRSİNİZ ) İKİ KAT KUMAŞI KESANRLARDAN DİKİYORSUNUZ.
ARDINDAN BEL ÖLÇÜNÜZE GÖRE PLİ OLUŞTURUYORSUNUZ VE BEL ÖLÇÜSÜNDE BELBANDI OLUŞTURUP ETEĞE DİKİYORSUNUZ .
SON OLARAK DA GİZLİ FERMUARINI DİKİYORSUNUZ ( GİZLİ FERMUAR DİKMEDEN ÖNCE ÜTÜLEYİP KIVRIMLARINI AÇMAYI UNUTMAYIN, O ZAMAN G. FERMUAR AYAĞINA TAM OTURUYOR :)
Ben bu eteği haziran ayında dikmiştim ancak ekleyememiştim bi türlü. Yazın da çoook severek giymiştim üzerine beyaz body ve renkli gül broşlarımla ...
kumaşın aynısından BURADA VE burada diktiğim bluza da bakın bi ..

EN KISA ZAMANDA YENİ KUMAŞLARIMLA DA DİKECEĞİM BU PLİ OLAYI ÇOK FEMİNEN OLUYOR :)

6 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

ayy bu etek çok güzel olmuş kumaşı çok hoş:)

ANTİGONE dedi ki...

kumaşa bayıldım canım, fisto gibi birşey mi? astarlı mı diktin?

Adsız dedi ki...

ankaradan sevgiler...
sizi yeni keşfettim çok güzel şeyler yapıyorsunuz..ve açıklamalarınız çok güzel bende sizin gibi dikişe yeni başlaladım ama sizin kadar güzel şeyler yapamıyorum...bende ucuz kumaşalar alıp denemeler yapıyorum... :)

Modavesaire dedi ki...

cemre: teşkr ederim canm..
antigone: evet canm şifon gibi delikleri var. ama fisto mu bilmiyorumm. içinde beyaz astar var..
adsız: aahh ankaraya ve size de sevgiler...

SvGLove dedi ki...

Çok uyumlu olmuş kara kızın kombini:)Üst ve ayakkabılar aynı;)Etek zaten başlı başına güzel;)
Pliler eteği pofuduk da gösteriyor,ben de çok seviyorum;)

designbyeda dedi ki...

çook güzel olmuş.patronsuz olması da ayrı bir güzel.
bu kumaşın bir benzeri bende vardı.büstiyer dikmiştim.