OVERLOCK MAKİNASI

Şu an almak için biraz erken ancak zamanı geldiğinde yanlış bir seçim yapmak istemiyorum.

O yüzden sormak istedim şimdiden, overlock makinası kullanıp markasını modelini öneren arkadaşlarım , kullandığınız marka ve model hakkında fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız ?

Singer ve Pfaff markalarına baktım hatta Pfaff' da hobbylock diye bi model var onu çok beğendim ama demesin mi 3000 tl .. O kadar da uçmayayım değil mii..

Singer in fiyatı çok uygun ancak şifonu ve ince kumaşları nasıl yapıyor acaba, güzel oluyor mu ??

Yorum yapan herkese şimdiden çok teşekkür ediyoruumm :))

Sevgiler ....

5 yorum:

Unknown dedi ki...

İMÇ Bloklarına gittigimde farklı overlokları inceleme fırsatım olacaktır 10 gün yada 15 gün içerisinde ordayım ,

SİHİR dedi ki...

makina aldınmı bilmiyorum ama yazıyı (sorunu)şimdi gördüğümden cevaplayayım istedim yinede.ben acme marka ev tipi overlok makinası kullanyorum çokta memunum...

Nursun dedi ki...

Öncelikle yaptığın işler çok hoş.Bende dikiş diken ve kostüm tasarlayan bir bayanım.Evimde diğer arkadaşın söz ettiği acme overlok makinası kullanıyorum.Hem fiyatıda çok uygun 100tl civarında.Biraz öğrenmesi zaman alıyor ama öğrendikten sonra çok kullanışlı ben memnuniyetimi seninlede paylaşmak istedim.Kolay gelsin.

Modavesaire dedi ki...

yyaaa.. bi bakayım çorumda nerede satılıoo... teşkr ederim önerileriniz için arkadaşlarr:))

gülşen dedi ki...

makina almadı iseniz ben ve dikiş diken arkadaşlarım acme overlok yeni aldık. fiyat olarak 80 tl civarında 1 ay bile olmadı (ist)
çok da memnunuz. tavsiye ederim.