MODAVESAİRE TASARIMI ETEK, MANGODAN GÖZLÜK HEDİYEM VAAR !!

Bir izleyicim yorumunda ''kendi yaptığın birşeyi hediye edersen daha anlamlı olur'' demişti . Evet, kendi diktiklerimden hediye etmeyi ben de çok istiyodum ancak çok profesyonel işler ortaya çıkarmadığımı düşündüğüm ve bu konuda eleştiri almaktan çekindiğim için bunu uzuunca bi süre erteledim ..
Ama bu eteğimin durumu biraz farklı.. Benim tasarımım bir etek. Şimdi önüne gelen iki boncuğu bi ipe dizip ''tasarımım ''diyo ya, ben de ondan dedim tasarımım diye ,komik yani :P

Yaklaşık bir ay oldu dikeli .36 beden çalıştım ancak kalıp biraz büyük. 36 bedene düşük bel,38 bedene yüksek bel oluur.
Bloga çok şey ekliyorum ama arada eklemediğim ürünlerim de var. Bu eteğim şimdiye kadar diktiğim işçiliği en iyi olan etek.
Ve bir izleyicime hediye etmek istiyorum :))



Bir de geçen yıl Mango 'dan aldığım bu güneş gözlüklerini. Aslında modelini beğenerek almıştım ama benim yüz şeklime hiç yakışmadığı için evde öylece duruyor:)



Çekilişe katılmak için bu yazıma yorum bırakmalısınız ...İZLEYİCİM olmanız ve blogunuzda(varsa ) bahsetmeniz gerekiyor.
Blogu olup bahsetmeyen ve adsızlar çekilişe katılamayacaklar ..Herkese bol şans :))
SON GÜN : 28 ARALIK 2010 SAAT 20.00
Yorum Gönder