FIRFIRLI BLUZ YAPIM AŞAMALARI



1. Ön ve arka bölümler patrona uygun bir şekilde kesilir ve dikilir. Ben Surfile ayağı ile surfile çekerek diktim kenarlarının sökülmemesi için.

2. Burda dergisi okunur, bir şey anlaşıldıysa arap olunur... E yani ben bişey anlamadım yine :)) Farklı kalınlıkta, aynı boyda iki parça kumaş kestim. İçe kıvırarak İğneledim.

3. Ve diktim. Ardından makina ile lastik geçtim. Bu parçayı ( 3 ü) 1 numaya diktim.

Bir de resme tıklanılır :)

Umarım anlatabilmişimdir. Sevgileerr ....
Posted by Picasa

3 yorum:

modafobik dedi ki...

Eheheh bi erkek olarak bana bile okutuyosun bu örgü işlerini helal olsun ((: !

Modavesaire dedi ki...

oo, aferin bana o zaman, şımardım, var bende bir cevher ama ne zaman tam olarak kendimi gerçekleştireceğim bilmiyorum. yaratıcılığımın kuluçka evresindeyim :)
bloguma bekleriim :))

Unknown dedi ki...

nereden buldun aynı kumaşı ,bende istiyorum :)çok güzel olacak