ŞIK BİR AYAKKABI VE MANGO GÖZLÜK HEDİYEM VAR

Ben de dolap detoxuna katıldım: Ama satmıyor, isteyenlere çekilişle hediye ediyorum:))
Mangodan 2 yıl önce aldığım bir gözlüğüm var ancak kulak hizamdaki saç derimde sedef olduğu için biraz tahriş oluşturuyordu bu gözlük ve kullanamadığım için de öylece duruyordu dolabımda.
Bir de çok beğenerek aldığım ayakkabım. Deichman ' den almıştım. Düz ayakkabıda 38, topukluda 37 giyiyorum ancak 37 numara olan bu ayakkabı bana çok büyük geliyor. Dışarıda bir kez giydim- giyemeden çıkarttım diyebilirim. Genelde blog için fotograf çekinirken giyip hemencik çıkartıyordum...
O yüzden topukluda 38 giyen, isteyen birisine ulaşmasını çok istiyorum..
Çekilişe katılmak için şartlar hiiç de zor değil, izleyicim olmanız ve varsa blogunuzda bahsetmeniz yeterlii :))
Bu yazıya yorum yazmayı unutmayın tabii:))
Çekiliş

14 ocak 2011 cuma günü saat 20.00 ...
Yorum Gönder