ORIFLAME GLOWING PEACH ALLIK

Herkese merhaba !!!
Son Oriflame siparişimdeki makyaj ürünlerini çok beğendim,çook:))
Çokça fotograf ekledim.
Bu allık bir harika, şayet simli allıklardan hoşlanıyorsanız..Simleri çok büyük değil, disko topu olmuyorsunuz kesinlikle.Kararında altın sarısı ince simler var..
Her sarışın/kumral bayanın sahip olması gereken bir ton.. Zira kampanya devam ediyorken kaçırmayın alın derim. 13 TL gibi bir fiyatı var.Parlatıcı ile harika ikili oldular !!
Gıordani Gold serisinin parlatıcısı, simsiz harika bir parlatıcı. Neredeyse hiç renk  vermiyor.Avonun glazewear serisinde bir parlatıcı ruj vardı şu an satılmıyor, tıpkısının aynısı.(Adı aklımda kalmadı 5 yıl öncesi gibiydi..)hoş, yumuşak bir kokusu var.Rus malı !!Hediyesi şeffaf dudak kalemi. Tuhaf birşey. İlk defa kullandım, beğendim...
Gıordani Gold serisinin kapatıcısına gelirsek ilk defa bir kapatıcı satın aldım.Önceden hafif fondöten geçerdim göz altlarıma ama hiç hoş durmazdı...Bu kapatıcı ise tenimle bir bütün oldu.. Kapatıcılığı çok az, bu benim için iyi birşey, çünkü kalıp gibi kalmaması lazım çünkü hemen göz altlarımda başlayan şirin çillerim var benim..Eğer göz altımda kapatıcı belirgin dursaydı çiller çok belirgin olurdu..
Tuhaf bir yüz dinamizmim var benim :P 
Hadi kaçtım ben,  hoşçakalın !!!

 








4 yorum:

suhuba dedi ki...

Disko topu ? Çok şekersin çokk :)

Harija dedi ki...

love the products!
Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

My Lyfe ; My Story

@MyLyfeMyStory 

dikisdersi dedi ki...

bende oriflame seviyorum hele rimeli ,allıgı bir başka ,güle güle sürün ...

terzi mankeni dedi ki...

Bende sipariş verdim, bayramdan sonra gelecekmiş :) bir de fırçasından istedim, heyecanla bekliyorum :)