AĞUSTOS BURDASINDAKİ DEMODE MODELLER



 Basitliğine aldanıp , dergiyi aldığım gece (neredeyse 15 gün oldu) diktiğim bu elbise, Burda ağustos sayısından bir model. Çizime dikkatli bakarsanız kol altının ne kadar düşük olduğunu fark edeceksiniz. Ben diktikten sonra fark ettim. O kadar kötü bir görüntü ki, anlatamam !!! Gerçek bir 80'ler kalıbı !!!! Koltuk altı neredeyse bel hizasında ve hiiç şık değil !!!
Üstelik desensiz açık renk esnek kumaşla dikince sonuç HÜSRAN!!!
Overlok makinemle diktiğim için kol kısmını sökemedim, direk kestim. İçeri 5'er cm daraltacağım...Yine çok düşük koltukaltı olacak ama en azından eskisi kadar kötü durmaz diye düşünüyorum...Umarım...
Şayet herşeye rağmen ben bu kalıbı çalışacağım diyorsanız, desenli bir kumaş seçmelisiniz, yok yok yine de demode bir elbise çıkar ortaya, bence bu kalıba sakın yaklaşmayın!!!!!


Aşağıdaki elbise kalıbı da aynı  bence. Kol altı çook düşük, aman dikkat !!!!



 

Aşağıda benim diktiğim pudra elbise.Bu gece kol kısımlarını değiştireceğim , inşallah içime siner, yazık kumaşı Ankara'dan almıştım, kumaşa acıyorum, kendime değil:(((





Yorum Gönder