ORİFLAME ALIŞVERİŞİM 4

Herkese merhaba, bu hafta çok yoğun geçti benim için, eklemek istediğim çok şey vardı ancak zamanım yoktu,  bu birkaç güne yayacağım paylaşımlarımı....
Oriflame alışverişimde aldıklarımın hepsini beğendim. Pudra hakkında çok doğru yorumlar yapamayacağım çünkü pudra geçmişim yok, şunu söyleyebilirim, süngeri kalitesiz, kendisi kullanılabilir, fırça ile sürerseniz gayet başarılı...
Gözlük çok güzel oldu benim yüzüme,kaliteli, almayanlar mutlaka alsın derim !!
 krepe fırçasını öylesine aldım, pek beceremiyorum yapmayı ama olsun , çalışa çalışa öğreneceğim:))
Eclat edt harika bir parfüm, kullanmaya kıyamıyorum !!!!
Volare wisteria edp,(4 ml)  gerçek bir sümbül kokusu , buram buram, çook beğendim onu da , minicik bir şişe zaten, bileklerime sürüyorum bikaç saat yetiyor...
Pudralardan biri light biri medium...
Herkese harika bir haftasonu diliyorum!!!


Yorum Gönder