BURDA AĞUSTOS SAYISINDAN BİR CEKET

Geçen hafta harika bir pantolon kumaşı almıştım
Hem dökümlü, kolay kırışmaz hem de esnek..
Sonra vazgeçtim pantolon dikmekten,aklımda bu ayki burda dergisinden bir ceket modeli vardı
Onu dikeyim, altına pantolonunu da tekrar kumaş alıp dikerim dedim..

CEKET: MODAVESAİRE by burcu
PUANTİYELİ GÖMLEK : MODAVESAİRE by burcu

Kollar reglan, beden 36. Her zamanki gibi kolları uzun geldi kısalttım...
Yalnız dergidekine bir bakın, ne kadar feminen:))
hahahaa:))
Bi de benimkine bakın:))
TABİ DERGİDEKİ JARSE KUMAŞ
BENİMKİ CEKETLİK BİR KUMAŞ


Yok yok,siz sakın koyu renklerde dikmeyin bu modeli.
Ya pudra pembesi olsun, ya buz mavisi ya da beyaz...
Benim gibi kahve-gri tonlarının yanından bile geçmeyin:))

Model, dergide iki farklı boyda verilmiş.
Benimki kısa boyda .. Ama hiç de kısa gibi değil, Kalçamı bile örttü..
Toplamda 1.5 metre kumaş gitti...
Haa, bu arada Kenarlarını overlok ile geçtim...
Yaşasın overlok makinem :))



 BANA BAKIN ARKADA ELİMDE BİR TESBİHİM EKSİK:))
AMMA MAÇO ÇIKMIŞIM :))


Yorum Gönder