LOREAL KÖPÜK BOYA

Saçlarımdaki beyazlar sebebiyle geçen hafta saçımı boyamaya karar verdim.
Aklımdaki en büyük korku: saçlarımın sertleşeceği ve doğal bir renk olmamasıydı.
Loreal Köpük boya ile boyamaya karar verdim. 
Uygulama çook basit.
saçlarımı 2 yıl boyunca boyayan ben, tüm boyaları, farklı serilerini denedim
hepsi kazık gibi yapıyordu..
Ancak bu boyada, sanki saçımda boya yok gibi.
Herzamanki yumuşaklığında şimdi...
Açık kumral tonlarındaki saçım biraz koyulaştı
Hayalimdeki gibi saçımın aynı rengi  olmadı...
tüm beyazlarımı kapatmadı, aralarda sırıtan çok..
Beyazı çok olanlara asla tavsiye etmiyorum.
zaten %70 beyaz kapama diyor kutusunda..
BOL BOL FOTOLADIM...
ek olarak: yaklaşık 1 ay oldu, yorumum:
tamamen olmasa da fazlasıyla aktı,uçlardaki sarılar meydana çıktı o kadar yani...
hiç kalıcı değil,
beyazları kapamıyor !!! ben tavsiye etmiyorum tamamen
pazarlama tuzağı, yalan reklam !!! 





BENİM KULLANDIĞIM 60 NUMARA....
Geride azıcık pişmanlık, birazcık sabır, açık kumral tonlarında başka renkler arayış...
Falan filan işte...
Yorum Gönder