MODAVESAİRE 2013 İLKBAHAR- YAZ KREASYONU

Ankara kumaşlarım ,dikiş odasında bir dağ oluşturunca, hemen başlayım dikişe dedim...
 Modavesaire 2013 İlkbahar-Yaz Kreasyonumun ilk parçası ile sizleri buluşturayım ..
Geçen hafta Berenimo'nun eteğini görünce blogunda bir yorum yazmıştım,
''bana böyle kumaşlar denk gelmiyo ,olsa bi top alırım'' diye...
Şansa bak , Ankara'da buldum kumaşı.
Allah'tan başka şey dileseymişim keşke :)) Heheheee
Ben de berenimo'nunki gibi dar etek diktim.
(Buradan bana ilham olduğu için , ilham da denmez gerçi birebir aynısını diktim resmen,
çok teşekkür ederim)
Bel kısmına da lastik geçtim(lastiği esneterek) çok cici oldu..
 Bir parça daha var kumaştan, onunla ne dikebilirim diye düşünüyor um,
aklıma hiçbişey gelmiyoo..Varsa fikri olan, dinlemeye hazırım
Şimdilik hoşçakalın:)))
kalıp:dar etek kalıbını kullandım pens yapmadım, kenarlardan 0.5 mm bolluk bıraktım.Kumaşım esnek kalın jarse tipi gibi bişi:)



Yorum Gönder