ORIFLAME ECOLLAGEN 3D+ SERİSİ


Soldaki gözenek ve kırışıklık azaltıcı. Sürdüğünüzde cildiniz mat ve kadifemsi bir dokuya bürünüyor.Bikaç gün oldu kullanalı.Beğendim.Etkisi 4 haftadan sonra görülecek, öyle yazıyor:)
Harika bir makyaj bazı, bilginize ....

Sağdaki Energising Coctail. İŞTE FAVORİM BU!! İki aydır kullanıyorum, tekrar tekrar alacağım bir ürün. İki fazlı, çalkalayıp kullanıyorsunuz, cildinize sürünce bol yağlı gibi, yedirdikten bikaç dakika sonra kalanı kendi kendine emiyor. Cildimdeki derin (dudak kenarlarındaki) mimik çizgilerimde gözle görülür azalma oldu.
Sürdüğüm günler cildim neme doymuş, sağlıkla ışıldıyor...
İçerik Listesi:
AQUA, ISOHEXADECANE, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYDECENE, DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, ORYZA SATIVA BRAN EXTRACT, SODIUM CHLORIDE, TRITICUM VULGARE GERM OIL, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, XANTHAN GUM, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYALURONATE, TRITICUM MONOCOCCUM SEED EXTRACT, HYDROLYZED RICE PROTEIN, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, CI 19140, CI 42090, CI 17200



Göz altı kremini de sevdim. Büyük bir sorunum yok göz altımda ,yine de göz altı kremi kullanıyorum.
Bu seri, Oriflame'deki en çok sevilen cilt bakım ürünlerinden.
İndirimle genelde 30tl gibi fiyata inebiliyor.
Tavsiye ederim. 




Ha, bu arada
Oriflame'in birçok ürünü Yves Rocher'in ürünlerine benziyor,hem cilt hem de makyaj ürünleri. Fark eden var mı acaba ?


3 yorum:

suhuba dedi ki...

benimde bunlardan almam lazım :)

elanur dedi ki...

acaba siz oriflame üyesi misiniz,o yüzdenmi her ay ürün alabiliyorsunuz:)

Modavesaire dedi ki...

Suhubaa ; al canm . Sevme ihtimalin çok yüksek canımcıımm
Elenuur : evet iuyeyım ama herseyi parasıyla alıyorum hediye gelmiyor yani