AVON POUT RUJ

Bloglarda okuyup merak ettiğim bir rujdu avonun pout adlı ruju. Uzun zamandır (1,5 yıl) katalogda yoktu..Bu ay satışa girdi, bilginize...Renk açık pembe+şeftali karışımı..Nude denemez bence.. En iyisi siz fotograflarına bakın..Ben sevdim...
Allık ise altın sarısı içermeden neden 24 K adında anlamadım. Bol inci pırıltısı içeriyor, fena değil, sevdim...
Ojelere gelirsek, 2 tl ye aldığım ojeler gibi değil, çok örtücü , kalıcı, çabuk kuruyor ve kaliteli...Özellkile lila olan her tarza uygun, klasik ,spor ...Ne giyersen yakışıyor. Kısacası bayıldım ojelere...Bundan sonra ucuz diye oje almayacağım, az olsun öz olsun..
Sevgiyle kalın :)))



5 yorum:

Esra dedi ki...

aa çok merak ediyordum bu ruju çok iyi oldu canım swatchlarını görmem, tekşekkürler :)

Esra dedi ki...

aa çok merak ediyordum bu ruju çok iyi oldu canım swatchlarını görmem, tekşekkürler :)

Unknown dedi ki...

MERHABA,SAYFAMDA SİZİN İÇİN BİR DAVET VAR... BEKLERİM, SELAMLAR

sevda s. dedi ki...

Rujun rengine bayıldım, allık ve ojeler de güzelmiş. Güle güle kullan :)

CMOS dedi ki...

ojelerin rengi çok güzell:)