ÇİÇEKLİ TRENÇkOT

Herkese merhaba.Çiçekli trençkotum ile karşınızdayıım:)) Kruvaze önü ve kalıbı kumaşın desennden dolayı belli değil ama olsun. Bu kalıbı çok beğendim. Farklı kumaşlarla da çalışacağım..Yanlış hatırlamıyorsam Burda' nın 2007 kasım sayısı olabilir. Derginin kapağında yeşil gömlekli bir manken vardı..
 Kırmızı eşofman altını da kendim diktim. Jarse kumaş ile. Ebru şallı'nın plateste giydikleri gibi oldu valla. Kalıbını  dikiş hocamdaki eski burda dergilerinden birinden aldım...O da büyük ihtimalle 2007-2008 yılı dergilerinden biriydi ama hiç hatırlamıyorum..
Tamamlamadığım çok yarım işim var ama bu aralar maşallah kendimi tamamen dikişe verdim, Bebe yaka uzun ceket için beklemede kalın..
Şimdilik hoşçakalın...
Okuyanlara da teşkkür ederim..:)

18 yorum:

Swotpisces dedi ki...

maşallah pek güzel olmuş, eline sağlık...

biryudumhobi dedi ki...

çok güzel eline sağlık.
bende kursa başlarsam inş böyle güzel şeyler dikerim.

Unknown dedi ki...

kumaş çok güzelmiş ne kadar canlı.çok hoş olmuş canım eline koluna sağlık maşallah hemen herşeyini dikiyorsun.güle güle iyi günlerde giy

dikisdikiyorum dedi ki...

Süper!!Çok değişik ve güzel olmuş. Güle güle giyin..

Kalbişeker dedi ki...

Siyah ve kırmızı uyumunu çok severim bir de gül senli olunca senin ellerinle güzel bi trenkot olmuş :)Çok beğendim canım güle güle kullan..Tamda mevsimi :))

fillix (evde dikiş) dedi ki...

üzerinde daha güzel duruyor ellerine sağlık

fashiONözge dedi ki...

VALLA HARİKA OLMUŞ CANIMINİÇİİİ:)

bu arada çekilişime bekleriim herkesiii:)
http://fashionozge.blogspot.com/2012/04/payetli-ceket-sofigocomdan-hediyeee.html

zeynep dedi ki...

Ne güzel olmuş ellerine sağlık eski Türk filmlerindeki modeller gibi çok beğendim..
Sağlıkla giy..

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuş. ellerine sağlık.Sen bu işi çözdün aştın ne diyelim. Güle güle giy canım :)

suhuba dedi ki...

Canım sayfamda yorumunu gördüm. Anlatacağım dedinya Çok sevindim. İşlerini hallet beklerim ben ve işine yarayacak herkes. Sen bize-bana iyilik yapacaksın ben beklemezmiyim? Benim gibi kaplumbağa hatun senin açıklamalarını anlayana kadar sen birsürü şey dikersin zaten. Gözümüz gönlümüz açılır. Hahhaaaaa. Kablumbağa yakıştı bana. Sevdim bunu :)

Bu arada 4+4 ve benim oğluşum 4. sınıf. Şimdi seneye ortaokulamı başlayacak? Anladıım kadarıyla bizimkiler eski düzene 5+3+3 e göre devam edecek. Sen daha iyi bilirsin. Aynen 5 ten mi devam edecek. Ne olacak ? Ne saçma yüreğimi dararlttılar. Böyle köklü bir değişimi pat diye... Yaptılar yine yapacaklarını. Eee bu arada sen anasınıfı öğretmenisin, gazeteler ana sınıfları kalkacak direk 1. sınıf diyordu. ??????????

CMOS dedi ki...

ellerine sağlık canıııım çok güzel olmuş:)

ANTİGONE dedi ki...

trençkot muhteşem olmuş, güle güle giy canım. bu arada gardrobun kapağını değiştirttiniz mi? sorunsuz görünüyor da.

senem dedi ki...

WAOW Diyorum yavrum başka bişi demiorum. süper olmuşş:)

Dik Dik Giy SEZEN dedi ki...

Süpeeer olmuş.Güle güle giy.Çok yakışmış...

Kuzununannesi dedi ki...

becerıklılık baska bısey masalah dıyorum baska bısey dıyemıorum

Modavesaire dedi ki...

bütün yorumlar için çok çok teşekkür ederim,eksik olmayın gerçekten, beğenmenize çok sevindim. ancak kumaşı bir kez yıkayınca çok hafif tüylendi, olsun sağlık olsun, giyiyorum bu aralar:)))
antigone: yok canım bir kapağımızda sıkıntı vardı, değiştirmedik önüne ayna yapıştırdık, fotodakiler sağlam olan kapaklar:))

yasemin dedi ki...

selamlar... çok şık bir blog gerçekten: ) diktiklerinizin herbiri muhteşem olmuş... biz hazır giyime muhtaç olanlar sizlere çok özeniyoruz ona göre: ) ben de beklerimm..sevgiler: )

vintage peony dedi ki...

Diktiğiniz herşey çok zevkli tebrik ederim. YArım saattir blogunuzu gezip gezip paso yorum yazdım bu arada :D