ORIFLAME WONDER COLOUR RUJLAR

Ben katalogdaki makyaj ürünlerinin renklerine  bakarken emin olamıyorum, bir de alıp bloguna ekleyen var mı diye arıyorum google da.. İşte bu yüzden, benim gibi Oriflame ve Avonun rujlarını merak edenler varsa diye ekledim rujların fotograflarını....
soldaki: pink passion... içinde altın sarısı simler var, açık pembe allıkla ve bukle saçlarla tam bir prenses olabilirsiniz. Tam benlik bir ruj. Bu seri hafif formlu ve yumuşacık yapıyor dudakları. Oriflame'in rujlarını deneyerek öğrendim ki, önyargıyı yaratan Avoncular, aldıklarımı büyük bir aşkla kullanıyorum :))
ortadaki: cranberry blush: dudak tonuyla uyumlu bir koyu pembe...bunu da çok beğendim...
sağdaki: summer tan: nude bir ruj olarak düşünüp aldım, total nude adlı ruju çok açık kalacak diye düşündüm...İyi ki de böyle düşünmüşüm..İçinde incecik, az hissedilen simler var, beyaz tenliler de kullanabilir bence..



9 yorum:

Adsız dedi ki...

En baştaki ruja bayıldım :)

Blogumda bir çekiliş var katılmak isteyen herkesi beklerim :)

http://kozmookolik.blogspot.com/2011/12/kozmokolikin-ilk-cekilisi.html

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

total nude u merak ediyordum ben aslında :(
buda tan da güzel ama ;)

http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/ beklerim yeni de :)

Nerwen dedi ki...

summer tan cok güzel! :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben çok merak ediyordum bu rujları. Çok iyi oldu bu yazı. Eline sağlık, güle güle kullan :)

senem dedi ki...

pembe olana bayıldım hayran kaldım denesem mi acaba gerçi o kadar çok rujum var ki :D

suhuba dedi ki...

Hepsi çok güzel. Aldın mı 1 tane aldığını görmedim. :)

Nilgün Komar dedi ki...

üçüde güzelmiş hemen gidip bakayım kalmışmı :)

Kuzununannesi dedi ki...

pembe olsun benım olsunnn :))
bazı sıkıntılardan dolayı blogumun adını degıstırdım benı ıhmal etmeyın olur mu :)))kaybolmadım buradayım

http://kelebegingozunden.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Ortadaki çok güzelmiş :) Güle güle kullan hepsini