ÇORUM HABER

Her küçükşehirde olduğu gibi Çorum'da da bir cadde var neredeyse tüm mağazalar o caddededir....Adı Gazi caddesi... Gece 23 sularında bile insanların ,gençlerin sokakta olduğu bir şehir  Çorum. Halk son derece sosyal. Yazın çay bahçeleri dolar taşar...Gel gör ki Temmuz ayından beri o toplasan  3-4 km uzunluğundaki kaldırımlar can çekişiyor. Güya kaldırımları yenileyecekler.Temmuzun ilk haftası başladılar kazımaya, esnaf perişan halk perişan, kimse yok bu duruma karışan... Ne  bir protesto, ne bir şikayet,  insanlar nasıl bu kadar koyun anlamıyorum ben bu  Çorum'u ... Etraf toz duman...6ay oldu bu  ilgililer hala o kısacık caddenin kaldırımlarını yapamadılar...Hatta yaptılar bazı yerleri beceremediler tekrar söktüler tekrar yaptılar. Öyle bir yavaşlık var ki, mümkün değil anlatamam...Cinnet geçirmemek elde değil olan biteni gördükçe.. Sorun kimdeyse, hangi ilgililer eline yüzüne bulaştırıyorsa yazıklar olsun onlara!!   Zaten küçücük bir çarşı var ,ihtiyacın olduğunda bir alternatifi yok büyükşehirler gibi... Süre 6 ay mı olur kardeşim !!! 6 AY OLDU BAŞLAYALI AMA BİTTİ Mİ? YOOOK EFENDİM NERDEEE !!!
ALLAH'IM SANKİ PARİS SOKAKLARI , BİR DE BELEDİYENİN YOLUN KENARINA DİKTİĞİ ÜNİFORMALI OTOPARKÇILAR VAR SOKAKTA...2 SAATLİĞİNE OTOPARKA 3 TL KESİYOLAR... ÜZERİNE PARA VERSELER BIRAKMAM BEN ARABAMI ...
 



1 yorum:

Swotpisces dedi ki...

ayy ben bile sinir oldum şimdi...