BURDA MAYIS 2011 & PLİLİ PANTOLON


BUGÜN TÜM GÜNÜMÜ DİKİŞE VE AŞK-I MEMNU'YA AYIRDIM :)))
BAKALIM ŞU PANTOLONA....
DERGİDE YANDAN GİZLİ FERMUARLI OLAN BU PANTOLONU
BEN ÖNDEN DÜZ FERMUARLI YAPTIM..
İSTEYEN OLURSA, Bİ SONRAKİ DİKİŞİMDE RESİMLİ ANLATABİLİRİM..
BEL BANDI DÜZ,
BEN KALIPTA BELİ 2 CM ALÇALTTIM..
YOKSA GÖBEĞİMİN DE ÜZERİNDE OLACAKTI..
BOYUNU 15 CM UZATTIM, TAM PANTOLON BOYU OLSUN İSTEDİM.
MODELDE KAPRİ...
YARIN BİTMİŞ HALİNİ EKLEYECEĞİM, 
İNŞALH BİTİRİRİM :))
 
AŞAĞIDAKİLER DERGİDEN ALINTI..


HER ZAMANKİ GİBİ, CEP ÇALIŞMADIM..
BENİM KUMAŞIM BEJ RENKTE, MİNİK KARELİ..
ANKARA BURSA KUMŞÇISINDAN METRESİ 5 TL...
OLDU MU Bİ PANTOLON 7 LİRAYA ::))

10 yorum:

bahar006 dedi ki...

Hazırlardan hiç farkı yok valla, ellerine sağlık:)

milky dedi ki...

Bütün günümü değil aylarımı ayırsam bunu yapamam :)

irem dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş =) çok benzerini ben de dikmiştim, burda'nın kalıpları çok iyi oluyor ;)

Unknown dedi ki...

bu tarz pantolon çok rahat oluyor hele bir de kumaşın biraz esniyorsa okulda çok rahat edersin.güle güle giy canım eline sağlık

Kuzununannesi dedi ki...

Dikise başlayınca önerilerinizden faydalanacağım ;)) super

Unknown dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık resimdekinin bire biri gözüküyor ne kadar yeteneklisin maşallah diyorum 41 kere :)))
not: üstünde de görmek isteriz bi tanem.


http://betwinus.blogspot.com/

dikisdersi dedi ki...

çok güzel olmuş ,beli düşürmen iyi fikir paçalarıda uzatman ,üstünde nasıl duruyor acaba ,kılolu gösteriyormu?

Kalbişeker dedi ki...

Sade ama güzel bi modelmiş :)Kolaylıklar.

Aktuelmoda dedi ki...

Model çok güzelmiş,tabi sonuç ondan güzel,güle güle giy canımcım.Hani sen minik şeylerle uğraşamıyonya ben de böyle şeylere kalkışamıyorum,içime sinmesse direk çöpe gidiyor çünkü.fazlasıyla mükemmeliyetciyim ;)Sen yaptıkça kıskanıyorum :))

çiçek dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık.beli düşürmen iyi olmuş .iyi günlerde kullan.