ORİFLAME ÜRÜNLERİNDEN

Oriflame Power shine lipgloss , bence Loreal Glam Shine(diamons serisine benziyor) serisi ile kapışır. Ben çok başarılı buldum.Ancak beklediğim kadar renk vermedi.Dokusunu da Loreal Glam shine diamonds serisinden rujlarım var, onlara yakın buldum.. Fiyatı da uygun 9.90 tl. (Adı soft coral ama coral adıyla pek örtüşmüyor, pembe gibi, siz bakmayın şeftali tonu çıktı fotolarda ama öyle değil. )




Bir de katalogunda Kömür karası kirpikler(ve uzun ) diye yazdığı rimelini aldım. Wonderlash intense ..

Bayıldım !!

Son derece belirgin siyah ve upuzun kirpiklerim oldu.
Benim için bir maskara ılık su ile çıkartırken kirpiklerimi sertleştiriyorsa ve döküyorsa o maskara çöpü boylar !! Örnek : Max Factor Calorie 2000 ve maybelline nin tüm serisi !! )
Ben taze bir maskaram olsun diye istemiştim, olağanüstü bir beklentim yoktu , beni şaşırttı.Çıktığından beri kullandığım Loreal Double Extension maskaranın papucunu dama attı .( neredeyse 2004ten beri kullanıyordum ) .Hergün sürüyürum.


Ben göz makyajımı önce ılık su ile çıkarırım ardından göz m. temizleyici ile kalanları temizlerim. Bu maskarayı su ile gözlerimi nazikçe yıkarkan akan siyah rimele inanamadım.
Hem rujun hem de rimelin Fırçası, sürümü bir harika. Ben tavsiye ederim.

Bu arada 2 pantolon diktim, ilkbahar için beyaz ve kum renginde.
3 etek : tropical, sarı sarı ve şık beyaz !!
Beklemede kalın :))

4 yorum:

Dokuztepe dedi ki...

güle güle kullan..:)) demekki bunlara da bir kutu filan yapmak gerekecek baksana, bu ara baya makyaj malzemesi aldın anladığım kadarıyla :)))

suhuba dedi ki...

Bende oriflime kullanıyorum. Ürünlerini beğeniyorum. Güle güle kullan canım.

üzüm kuşu dedi ki...

ne hamaratız maşşallaah diktiklerini merakla bekliyorum:)

senem dedi ki...

ben o rimeli pek beğenmedim yani fırçasını renk olarak simsiyah ama çok sıvı sanki güle güle kullan :)