DİKİŞTE RULET VE KARBON KAĞIDI

Patronu kumaşa iğneleyip sabunla çizdikten sonra alt kumaşa da aynı izi çıkarmak için Karbon kağıdı ve rulet kullanılır.
Ben ruleti almıştım 2 yıl önce ama kimse bana karbon kağıdını dememişti. Bi türlü çıkartamıyodum izi. En sonunda ruleti çöpe atmıştım işe yaramıyor diye :))
Dikiş kursunda öğrendim ki, karbon kağıdı da gerekliymiş:) Gül gül öl bana:))

Karbon kağıdının izi yıkama ile çıkmıyor bilginize. O yüzden koyu renk kumaşlar için beyaz, açık renk kumaşlar için sarı renk karbon kağıdı öneriyorum. Sakın ha, mavi, kırmızı mor gibi renkler denemeyin.
E zaten kumaşın ters kısmına iz çıkartıyoruz. Ama olsun, yine de siz başka renk karbon kağıdı denemeyin !!

8 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

iyi de tatlım ben hiçbir yerde beyaz, sarı vs karbon kağıdı bulamadım!

Dokuztepe dedi ki...

Hımmm, dikişte bu aşamlara ne zaman geçeceğim ben..? Harika işler bunlar...:))

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

bende baya güldüm ama sana değil kendime; dikiş kursuna gitmeden bunu öğrenmek pek mümkün olmuyor,ben ruleti ilk gördüğümde bununla napıcas havuç mu soycas demiştim dikiş hocası arkadaşıma:)

efeNes dedi ki...

O hatayı ben yaptım maalesef:( Ama allahtan iç kısımda kaldı:)

Nes.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

tatlım ben resimleri göremiyorum blogunda.. :(

Msd_cprz dedi ki...

bende lazım olur diye 1 ay önce almıştım ruleti ama nasıl kullanılacağını kimse bilmiyordu bu bilgi işime çok yarayacak teğel yapmayı sevmediğim için bu çok iyi oldu teşekkürler..

Modavesaire dedi ki...

rica ederim mesude :))

Unknown dedi ki...

bana da kumaş kesmek için vermiştiler.ama denedim denedim bi türlü kumaşı kesmedi.kandırıldığımı düşünüyordum taaa ki 3 gün önce bir blogda denk gelene kadar :) bence ruletin üzerine yazmak şart karbon kağıtsız kullanılmaz diye :) ne bilelim biz canım aaa :)