SADE ELBİSEM

Desenini çok beğenerek aldığım kumaşımdan hemen bir elbise diktim.
Sadece göğüs kısmında pens var.
Kolları biraz daralltım, modelde çok boldu kolları .
Aslında mini , ama ben boyunu 5 cm uzattım. Yine kısa geldi. Bakalım, alta kendi kumaşımdan fırfır mı yapsam diye düşünüyorum ...
Mankenim azcık yatık duruyo, yoksa elbisede bi hata yok. Teğel çalışarak yaptım her yerini..wALLAA:)))

Ön yaka harika oldu bence. İçeride parça var o yüzden yakanın dışında dikiş yok ..

Bu elbise modelinde arkada kumaştan verev biye kesilip yıtmaca eklenmesi gerkiyordu. Amaan kim uğraşacak diye var olan saten biyeyi geçeyim dedim. Çok zorlandım ama .

Eee, dikiş hocamdan gizli işler çevirirsem böyle olur işte..:))

Çok da kötü durmuyo bence, minik bir düğme yerine kurdale ekledim. E zaten saçlarım kapatıyor o kısmı :))



bu sefer teğelin ne kadar muhim olduğunu anladım. çünkü sabunla çizdiğim tüm izler dikmek için kumaşı elime aldığım ana kadar uçup gitmişlerdi ...
Sevgileer..
Yorum Gönder