HARİKA KUMAŞLAR VAR

Hafta sonu Ankaradaydım. İzmir caddesinde Bursa Ucuz Kumaş diye yaklaşık 4 - 5 tane kumaşçı var. Hepsi de birbirine çok yakın...Ben de zamanım az gelir gelmez kumaşçıya gidip işlerimi halletmeliyim dedim..Kumaşçılara elinde minik valiziyle giden birisini düşünün: ben :))

Şu an ordaki beğendiğim kumaşların fotograflarını çekmediğim için kendime o kadar kızıyorum ki !! Hepsi birbirinden güzel ve birbirinden ucuz. Metresi 2, 3, 5 ve 10 tl arasında değişiyor.. ŞAKA GİBİ, Bİ KAHVE, ÇAY PARASI!! Nolcak yani, al, beceremiyosan ziyan ediyosan da olsun, öğreniyosun , keşif yapıyosun ya o yeter :)

Kumaşçıda güzel bi haber aldım, Çorum ' da da dükkan arıyorlarmış ve buldukları anda açacaklarmış :) Nası sevindim anlatamam, çünkü burada iki kumaşçı var ve ikisi de son derece alaturka kumaşları çok yüksek fiyatlara satıyorlar. 10- 20 - 30 tl. E ben de süpper dikmiyorum hani, heba edersem kumaşı ciddi bi kayıp olur

Hiç gerek yok, zaten yaşlı işi kumaşlar var , böööö !!!

Şimdi gelelim aldığım kumaşlaraa

BU PAMUKLU BİR KUMAŞ. KIRLANGIÇ VE KEDİDEN SIKILANLAR İÇİN :)
YENİ MODA BU:)) PELİKAN DESENLİ KUMAŞ !!!
HERRŞEYİ DİKMEK İSTİYORUM, GÖMLEK, ETEK, ÇANTA, PİJAMA :))
METRESİ 5 TL.

BU DA EMPİRME SATEN..METRESİ 5 TL . DİKMEKTE ELBİSE ÖNCELİKLİ İSTEĞİM.. BAKALIM..




BU JARSE, METRESİ 5 TL. BLUZ YA DA ELBİSE DİKERİM DİYE DÜŞÜNÜYORUMM...



BU ŞİFON. ÇOK ROMANTİK , BAYILDIM..TAÇ VE KIYAFETLERE EKLEMEK İÇİN FİYONKLAR YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. Bİ ARA ŞİFON DİKMEYİ DENEYECEĞİM:)
METRESİ 3 TL.. (KOMİK Bİ RAKAM )
Yorum Gönder