DİKİŞ REHBERİ


Dikiş makinamı ilk aldığım günlerde almıştım DİKİŞ REHBERİ kitabını, bişeyler öğrenirim bu kitaptan diye. Yanlış hatırlamıyorsam 40-45 tl bi fiyatı vardı.

Sonra bana ağır geldi bakması, incelemesi... Vee rafa kaldırıldı.. ( Yaklaşık 2 yıl : )

Bu sabah belki yaka ile ilgili bişeyler bulurum içinde diyerek elime aldım ve 1 saat soluksuz inceledim.

O kadar güzel resimlemişler ki herşeyi , adım adım , benim gibi dikişi kendi kendine keşfedenler için birebir...


Bunlara benzer birsürü başlıkları var, ben hepsini çekemedim.

Resimlerden örnekler de yükleyeceğim. Zaten o zaman ne kadar detaylı bir dikişi gösteriyor göreceksiniz. .Kesinlikle tavsiye ediyorumm. Evladiyelik bi kitap :))

3 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çok faydalı bir kitap :) Bende de Singer'in farklı bir dikiş kitabı var, birkaç ay oldu alalı ama henüz denemeye başlamadım anlatılanları :)) Kısmet bakalım ne zamana...

ACEMİ YAZAR dedi ki...

Bende de var aynı kitap ama ben daha ucuza bir internet sitesinden almıştım.Bende kendi kendime dikiş dikmeye çalışıyorum.Uzun bir aradan sonra önümüzdeki hafta bende makinamın başına oturucam veee dikriklerimi sizlerle paylaşıcam

Modavesaire dedi ki...

demet: biraz zorlanıyorum anlamakta, bazen de resimler yetersiz oluyo bence. ( 2 günlük incelemem sonundaki yorumum bu canm :)
acemi yazar bak bol foto çek, hepsini koy bloguna meak ettim :) şimdiden kolay gelsinn :))