Dantelli Saten Sabahlık


Herkese merhaba öncelikle,
Kumaşımı 1 metre aldığım için kısa bir sabahlık oldu,
pijama üstü gibi de diyebiliriz.
Aksilik bu ya, overlok çekerken kumaşın ön kısmı da kesildi ve overloklandı :((
Kesilen yarım santime seffaf oje sürdüm, tivsimesin diye,
sürerken başka yerlere de bulaştırdım :(((
Neyse dedim, zararın neresinden dönersek kardır,
o kadar emek verdim dedim..
Oje bulaştırdığım yerler de pek belli değil diyerek kendimi üzmemeye çalıştım :))
Allah'tan öne gelmiş o kesi yeri, üstüne kalp kestim ve
battaniye dikişi ile kenarlarından geçtim..
Bir tek kemeri eksik, bi ara bi kemer uyduracağım..
İşte sonuç....

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy çok tatlı!Ellerine sağlık.

Modavesaire dedi ki...

çok teşekkür ederim, bi ara altını da ekleyeceğim o da çok cici oldu:)

Şepşeker dedi ki...

Süpsüper olmuş , rengi de çoook güzel !

Unknown dedi ki...

canım görebiliyorum blogunu artık:)))çok şükür:))) güle güle giy çok hoş

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Aksilik işte, benim de başıma gelir hep böyle abuk şeyler. Neyse ki yaratıcılığınla çözümlemişsin olayı güzel bir şekilde:)

suhuba dedi ki...

Burcu es geç beni Kıskandım valla :)

Esma Ünlü dedi ki...

aksilikler yaşasanda sonunda muradına ermişsin bence çok güzel olmuş canım..