Premier kumaştan kırlent


Herkese merhaba.

 Salonumdaki koltuklarımın oturma bölümü çok geniş, sırt kısmı kırlentler de 
kaz tüyü olunca koltukta pek bi yayılıyordu insan oturunca...
Sırt kısma koymak için yüksek ve sıkı  kırlentlere ihtiyaç vardı,
 söyle yaslandığında içine göçmeyen ...

 İçinde kesme sünger var, o yüzden istediğim gibi tok oldu...
İsteğe göre içine boncuk elyaf da doldurulabilir. Ölçüsü 50*70...  
Şimdilik iki tanesini dikebildim. Köşe kısmı için de 4 tane daha dikmem gerekiyor. 
Hadi bana kolay gelsin:)))
SEVGİYLE KALIN:))) 
 


 


11 yorum:

Unknown dedi ki...

çok cici olmuş ya böyle şeylere bayılırım koltukda çok güzel ama ben asla kullanamam herhalde :)

Unknown dedi ki...

çok cici olmuş ya böyle şeylere bayılırım koltukda çok güzel ama ben asla kullanamam herhalde :)

Unknown dedi ki...

Koltuklarınız ayrı bir güzel yeni kırlentleri ayrı bir güzel olmuş, keyifle yaslanarak kullanın inş:)böyle pastel tonları çok beğeniyorum. ellerinize sağlık. sevgiler

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Ellerine sağlık çok hoş olmuş, koltuklara yeni bir hava katmış. İçindeki kesme sünger dediğin kırpılmış sünger mi? benim de ihtiyacım var böyle birşeylere... Sevgiler.

Acemi Terzi dedi ki...

Süper, fikir olarak da süper... Ben de mor koltuklarımı nasıl canlandırsam diye düşünüyorum ama bu dekora uygun kumaş bulamıyorum :((

Adsız dedi ki...

Çok hoş durmuş ellerine sağlık.

mihrican dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık. bu arada birlikte dikelim model seçmeleri blogumda başladı. senide beklerim:)

deniz dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş.Size bayılıyorum.Yaptıklarınız öyle uydurma şeyler olmuyor.

suhuba dedi ki...

Çok beğendim. Nasıl yakışmış süper

Modavesaire dedi ki...

tümm yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar:)))
özlem turan: evet canım, kesilmiş sünger içi..

Unknown dedi ki...

canım ben senin blogunu açamıyorum sayfa bulunamadı diyor.acaba benden kaynakl bir sorunmu.şuanda önbellekteki kopyadan açıyorum.