ORIFLAME TENDER CARE,bademli

Açıkçası kutusunun sevimliliği ve kokusu için almıştım. Hakkında vazelin gibi olduğunu söyleyenler var , duydum/ okudum ama kesinlikle vazelin gibi değil. Kuru bölgelere sürüyorsunuz ve vazelin gibi zor emilmiyor, pütürlü değil, harika bişey bu...Daha çok balm-balmumu gibi. kuru tırnak kenarlarımda harika yumuşama yapıyor. Kokusu acıbadem kokusu :)))Dudaklarıma da gün içinde sürüyorum.
Kutusu çok cici ,miniminnacık , tam çantaya atmalık :))) 
Ben tek kelime ile bayıldım !!!

3 yorum:

coco-jelly dedi ki...

Iyimis bende deniycem optum

suhuba dedi ki...

Evet bu ürürnün methini duymuştum. Güle güle kullan canım :)

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

Bende çikolatalısı vardı kokusunu hiç sevmedim ama etkisi tam 10 numara harika bu ayda bu kokudan vardı aldım kaçarmı benden :) çok seviyorum çünkü bittikçede alıcam