ÇAMAŞIR MAKİNESİNDE KUMAŞ BOYAMA

Bu yazımda anlattığım kumaş boyamayı görsellerle pekiştirmek istedim.. İkinci kez boyanan montum kazık gibi oldu. Bence siz de bu boyama işinin cılkını çıkarmayın benim gibi 2 kez boyamayın :)) Bir renk seçin ve kıyafetinizi 1 kez boyayın...
İlk boyama sonucu başarılı olmuştu. Bunu unutmayalımm...:)))


Çamaşır makinesinin  1. deterjan gözüne 1 kaşık tuz ,1 kaşık sirke ve boya eklenir. Toz boya çok ince dokulu olduğu dikkat edin, hiç dökülmedi dersiniz, bir silersiniz simsiyah boya çıkar yerlerden.. Bu yüzden çok dikkatli yırtın paketi ve çok dikkatli bir şekilde dökün 1.bölmeye...
 Ardından fiske yumuşatıcı kısmına dökülür....
 Vee 60 derece yoğun programda makine çalıştırılır. Boyanın üzerinde 90 derece diyor ancak ben çekme riskine karşı 60 yoğun ile yıkadım. Başarılı oldu..
 Bu da boyanın aktığı  an :)))
HERKESE GÜZEL BİR HAFTASONU DİLİYORUM !! BOL GÜNEŞLİ OLSUN  TÜM İLLER:))

12 yorum:

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

bende boyuyorum ama makina berbat oluyo boş çalıştırıyorum çamaşır suyu koyuyorum ama yine de tam temizlenmiyo nasıl temizlediğini öğrenebilir miyiM?

neroş dedi ki...

mrh güle güle giyinin yeni halini
yumuşatıcı gözüne koyduğunuz şey neydi anlayamadım bir de ben parlak saten gibi kırmızı bir yağmurluğum var siyaha boyanır mı sizce?

dikisdikiyorum dedi ki...

Bu metodu çok duydum ama ben cesaret edemem sanıyorum. bir de boyamanın sonucunda ne olacağı da belli olmuyor. yok yok bana göre değil:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sonrasında makine ne halde oluyor peki?? :)

Modavesaire dedi ki...

şantiyenin gülü ve siu: bir önceki boyama yazımda anlattım, oradan okuyabilirsiniz..yineleyim, benm sorun olmuyo makinem tertemiz kalıyo. nolur nolmaz diye toz bezleri ile çalıştırın mesela çamaşır suyu kullanarak..

idil dedi ki...

Güzel ve cesaret isteyen bir deneme =) Acaba boyamanın ardından makine de boya kalıntısı kalıyor mu? Ardından yıkayacağımız kıyafetler de boyanmasın sonra =)))

Paylaşım için teşekkürler!! =)

Bilge ESEN dedi ki...

bloğunuzu yeni keşfettim..izlemedeyim..
banada beklerim :))

ehsya dedi ki...

boya pakedinin arkadasında sıkmadan asınız yazıyor. çamaşır makinası sıkmadan çıkarmazki. Nasıl olucak bu iş?

Modavesaire dedi ki...

ehsya: sen boşver o kısmı.. direk yazdığım gibi yap...yani yıka ve normal yıkanmış kıyafetler gibi as..o tencerede boyamada yapılabilir belki.. maakinede en iyisi canm..

Unknown dedi ki...

Merhabalar dediklerinizi aynen uyguladım fakat kot eteğim boyandığı halde triko kazağım boyanmadı sebebi ne olabilir?

Unknown dedi ki...

Merhabalar dediklerinizi aynen uyguladım fakat kot eteğim boyandığı halde triko kazağım boyanmadı sebebi ne olabilir?

Modavesaire dedi ki...

özgür uğurlu : kot pamuklu bir kumaştır ve kolay boyanır. ancak sentetik iplik, dantel, tül, triko boyanmıyor malesef. sizin trikonuzda da sentetik karışımı vardır ve o yüzden boyanmamıştır. mesela kenarı dantel olan bi pamuklu elbiseyi boyadığıızda elbise boyanır ama dantel boyanmaz, ya da farklı bir ton tutar üstünde.