ÇAMAŞIR MAKİNESİNDE KUMAŞ BOYAMA

Bu yazımda anlattığım kumaş boyamayı görsellerle pekiştirmek istedim.. İkinci kez boyanan montum kazık gibi oldu. Bence siz de bu boyama işinin cılkını çıkarmayın benim gibi 2 kez boyamayın :)) Bir renk seçin ve kıyafetinizi 1 kez boyayın...
İlk boyama sonucu başarılı olmuştu. Bunu unutmayalımm...:)))


Çamaşır makinesinin  1. deterjan gözüne 1 kaşık tuz ,1 kaşık sirke ve boya eklenir. Toz boya çok ince dokulu olduğu dikkat edin, hiç dökülmedi dersiniz, bir silersiniz simsiyah boya çıkar yerlerden.. Bu yüzden çok dikkatli yırtın paketi ve çok dikkatli bir şekilde dökün 1.bölmeye...
 Ardından fiske yumuşatıcı kısmına dökülür....
 Vee 60 derece yoğun programda makine çalıştırılır. Boyanın üzerinde 90 derece diyor ancak ben çekme riskine karşı 60 yoğun ile yıkadım. Başarılı oldu..
 Bu da boyanın aktığı  an :)))
HERKESE GÜZEL BİR HAFTASONU DİLİYORUM !! BOL GÜNEŞLİ OLSUN  TÜM İLLER:))
Yorum Gönder