DESENLİ KİMONO



Herkese kocaman merhabaaaa:))Burcu geri döndü :)))
Burcu gururla diktiklerini üzerinde sunar, ta ta ta taaaa !!!!
Kimonomun dikimini başka bir kumaşla anlatacağım. Şubat Burda dergisindeki kimono kalıbı kullanmadım, başka bir kalıp kullandım. Ancak bu ayki burda dergisinde yer alan kimono  kalıbını da çalışacağım farklı bir kumaşla, onu da anlatmaya çalışacağım ilerleyen günlerde :))
Kumaş : jarse
Mini bot: Trendyoldan ( di& es) 
Pantolon :Koton
Saçlarımı bugün aldığım Babyliss nano sermaik maşa ile ( 32 mm) yaptım... bende 25 mm liği vardı ama daha iri bukleler yapayım bazı günlerde diye aldım..Bu 32 mm lik maşa ile daha iri ve doğal dalgalar elde ediyorsunuz, bukle gibi durmuyor bence.. Naz elmas buklesi diyorum ben :)) 
Bu seriden  ( babyliss nano seramik  saç maşası ) çok memnunum , tavsiye ederim..
  
Bu bilekten yukarı, insanı bodur gösteren cins pantolonlara bayılırım, işim gücüm kendimi kısa gösteren pantolon almaktır:) Boyun kısa sayılmaz 167 cm. ama bu pantolonlarla 155 gibi görünüyorum :)) hihihihhii..


Kemer dikmedim, deri kemer kullanıyorum ancak fotolarda yok, affedin...



To be continued...

13 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

eline emeğine sağlık dikiş nakış işinden malesef anlamam keşke biraz yeteneğim olsaymış, saçlarımın rengine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim kendin mi boyuyorsun ne renk bu?

fashiONözge dedi ki...

sen var ya her gecen gün kendini aşıyorsun yaaa,bu nasıl bir güzelliktir yarabbimm,enfes olmuşşş:))tam baharlık,yeni sezonda da kullanırsın.bayıldıımmm canım:)

zeynep dedi ki...

Affetmem ben kemerli isterim:) ellerine sağlık sırtında paralansın derler bizde ama sen paralama itinalı kullan:))

suhuba dedi ki...

Yaşasın burcu döndü :) Süpersin... Herzaman enerjimizsin. Gitme biryerlere. Kimona süper pantolon süper hepsi çok hoş durmuş. BAyıldım. Pantolonda ayınıyız valla. Bende aynı yerden 1-2 tane beğendim. Alırım. Ben sendende kısayım. Düşün artık. Kimona anlatımın bekliyorum. Süper olmuş. Jarse dikerken nasıl dikiyorsun ben tırsıyorum. Tansiyon ayarı, Ne deniyordu dikiş genişliği iğnen detay istiyoruz..... yani istiyorummm :)

civciv dedi ki...

cnm bluzun´a bayildim ! siyah bir pantolon ile harika bir kombin olmus <33

yazin, büyük cicekli desnler cok moda,güle güle giy :)


sevgiler
civciv

darkolivee dedi ki...

off çok güzel, bende bi bloggerda görmüştüm h&m den almış kimano of of dedim hemen diktirmek geçti aklımdan olurmu olmaz mı derken unuttum, çok güzel olmuş eline sağlık, off bahar gelse tiril tiril :))

sevgiler
http://darkolivee.blogspot.com/

Mor Menekşe dedi ki...

Ellerine sağlık , çok hoş olmuş ,belden ince kemerle süper olur

Modavesaire dedi ki...

tüm yorumlar için çok teşkr ederim arkadaşlar::))
sochic:önce altın sarıya boyadım , ardından ertesi gün kumrala boyadım. hangi akla hizmet altın sarısına boyadım kendimi hala anlamış değilim:)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Yüzüne nur inen sadece ben değilim demek:) Boyu kısa gösterse de ben de havuç pantolonlardan vazgeçemiyorum. Çok başarılı:)

Modavesaire dedi ki...

alışveriş danışmanı: haha, nur yüzlüyüz di mi, teşkr ederim..:))

Kuzununannesi dedi ki...

wouuuuooowwww ellerıne saglık ne dıyım kı..yazın mınık bır sortla gıyerım ben bunu:))

Modavesaire dedi ki...

kokoş kelebek: evet iyi fikir tatlım:)) plajda da güzel gider siyah bikini ile..

sakibekılıç dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ DİKİŞİNİZE SAĞLIK