YEŞİL KABAN - MOR ASTAR

Merhaba herkese. Hazır 15 tatilim de başladı, bir aydır beklettiğim işime el atayım dedim. Yeşil montu dikmiştim , astar olarak mor renk aldım. Bir güne biter astarı dikip eklemesi ancak dikişe oturursam tabii..
Yeşil kaban kumaşı o kadar kalın ki...Malesef bu sebepten yaka yapamadım. Çünkü yakada 4 kat kumaş oluyor. Kumaş yüksek oranda yün hatta aşırı kalın keçe gibi..İlik de açtırmayacağım. Büyük boy kopça deneyeceğim. Ama dışa estetik olması için düğme dikeceğim...
Şimdilik hoşçakalın...

15 yorum:

zeynep dedi ki...

Seviyorum bende zıt renklerde astar kullanmayı bitir de sonucu görelim canım:)Mutlu haftalar..

civciv dedi ki...

sonucu merakla bekliyorum cnm :))

Duygu Senyurek dedi ki...

Wayy supersin.dort gozle bekliyorum bitmis halini:) eline saglik

serpil dedi ki...

Bayılıyorum zıt renk astarlara. Çok güzel olacak bu :)

suhuba dedi ki...

Canım ne güzel dikişe geri dönmişsün. Hadi bakalım cicini sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada düzeldin mi?

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hayırlı tatiller
kolay gelsin canım.
:)))))))

Unknown dedi ki...

benimde senin gibi elimde sürünen yeşil mantom var. astarınıda diktim mantoda hazır tek derdim astarda pile yapıp ikisini birleştirmek :D

yaza yaparım galiba
http://tazedagkekigi.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

emınımmmmmmm muthıs olucaktır 4 gozle beklıyorum

Tasarim Atölyesi dedi ki...

Mor ve yeşilin uyumunu cok severim,sonucu merakla bekliyorum:)

Tatlı Kiraz dedi ki...

Merhaba, ceket cok hosuma gitti sizden ricam ceketin dikimi ve kalibi hakkinda bilgi verirseniz sevinirim, ozellikle astarin dikimi hakkinda. simdiden tesekkurler, sizi surekli severek takip ediyorum. ( kalip hakkinda bilgi derken mesela burdanin hangi sayisi hangi modeli kumas hangi tur kumas vs.)

keskin makas dedi ki...

bende bitmişini merakla bekliyorum yeşil çok güzellll

senem dedi ki...

nasıl bir görüntü olacağını merak ediyorum harika durmuş yeşilin rengine bayıldım ama mor ile hiç kombinlememiştim

Modavesaire dedi ki...

tüm yorumlar için çok teşkr ederim arkadaşlar..selva kiraz: model 2011 mart burda dergisinden... astar dikimi ile ilgili fotolar çekeceğim inşlh ekleyeceğim söz :)))ancak hala öylece duruyor bu astar....

Unknown dedi ki...

ASTARIN BİR TARAFI SARIDA OLABİLİR.. :)BÖYLECE ARA RENGİN İÇİNDE ZIT RENKLER GÜZEL DURABİLİR... YEŞİLİN RENGİ ÇOK HOŞ.. SONUCU MERAK EDIYORUM.. ELLERİNE SAGLIK SIMDIDEN . SEVGİLERİMLE:)

senem dedi ki...

yazı istiyoruzzz artık kuzum :)