RUBY ROSE ALLIKLAR

Yaklaşık 7 yıldır vazgeçmeden kullandığım allıklarım artık sizlerle buluşmalı..
Başka allıklar da kullandım bu süre içinde, Alix Avien, Loreal, NYX, Elf, Maybelline, Flormar...Hiçbirisi memnun etmedi beni,kimisi çok simli, kimisi çok mat,kimisi kuru boya gibi duran daha birçok allık denedim.. Ruby rose'un bu serisinin üzerine allık tanımam...Hele o Flormar yok mu...Birisi çok mat, birisi kuruboya gibi...Aldım ve olduğu gibi duruyor, hiç beğenmedim...
Sizler için gerçeğe en yakın fotograflarını çektim allıkların. 
Açık tenli birisi olarak benim favorilerim 12-11-3 . Yaz sonrası 8 de çok yakışıyor. Alt kısmındaki farlara bayılıyorum, çevremde kullanan  arkadaşlarımın da gözdesi oldular..
Sedefli yapıdadırlar.

SADECE  10 tl.
2 adeti 15 tl

  

KAÇIRMAYIN, STOKLARLA SINIRLI :)

Mail atmanız yeterli: modavesaire@gmail.com



8 yorum:

Unknown dedi ki...

ben farlarına bayılıyorum abartmayım ama diorla aynı yumuşaklık ve kalıcılıkta hepsini güle güle kullan canım

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sunu ankarada nerde aldıgını bi söylemedin alacagın olsun.
farlar güzel duruyo.
ben mat faralrı kulanıyorum genelde ama.
güzel görünüyorlar.

Modavesaire dedi ki...

İlknur: evet canm kullanmayan bilemez favorimdir her zaman.
kova kadını: Canonumla çektim gerçekle 1-1 aynı tonlardır. yine de kararsızsan yardımcı olurum canm

Unknown dedi ki...

Bu allıklardan bende de var, hem de dünya tatlısı birisi hediye etti ;) çok da memnunum severek kullanıyor herkese tavsiye ediyorum tatlım :)


BeTwin Us

Modavesaire dedi ki...

betwinus: teşkrler canm.. o senin şekerliğin inan:) güle güle kullan:))

gulizz dedi ki...

renkleri elinizde swatchlamanız mümkün mü?

Modavesaire dedi ki...

gülizcim hangilerini merak ediyorsun ? bazılarından bende de var, onları yapabilirim...ama yanlış hatırlamıyorsam iki tanesi yok bende..haber bekliyorum canmm

gulizz dedi ki...

hmm sanırım sizde 12 11 3 ve 8 var onlar hakkında yorum yapmışsınız, valla ben de sizin gibi beyaz tenliyim ve sizin bloğunuzda görüp aldığım hiç bir makyaj ürününden şimdiye kadar pişman olmadım, hatta favorilerimin çoğunu buldum bile diyebilirim:))sizdekilerin swatchları yeterli aslında roseları da(10 ve 6 numara) merak ediyorum ama swatchlayamazsanız da çıkarım yaparak bulurum sanırım:)