EVDE RÖFLE YAPMAK

Burcu boş durur mu? İşi gücü yaramazlık:)))
Ama sonuç tam benim istediğim gibi oldu. Evde röfle seti aldım ve saçlarımın uç kısımlarına ara ara sürdüm.Ancak fotoda gördüğünüz kökün devamındaki saçlara da çok doğal bir şekilde ( azıcık) sürdüm. Aplikatörün ucu saç fırçası gibi zaten. o yüzden çok doğal duruyor. Kutunun 1/3 ' ünü bitirdim. Kutuda yazdığı gibi 35-45 dakika beklemedim. 30 dakika bekledim ... Ama beklesem kesin kutunun kapağındaki gibi olurdu. Çünkü ben yıkamaya karar verdiğim anlarda hızlıca açılmaya başladı saçımın rengi..
Kalanını attım çöpe.
Planım: İlk seferde az sürerek  denemek, beğenirsem 1  kutu daha alıp yapmaktı. Şimdilik bu şekilde bir süre idare edeceğim. Ama belki tekrarlayabilirim.. O zaman 35-40 dakika beklerim ama...
 
Hiç yapay durmuyo bence. Sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum. Bu fotografları flaşsız, gün ışığı alan penceremin önünde çektim.



Aslında çok az kullandığım için de etkisi az oldu 30 dakikada , bu benim fikrim... Uçlarla kök kısım arasındaki fark, fotolarda az gibi görünüyor ama aslında tam istediğim görüntüyü elde edemedim, çok uğraştım ama olmadı, gerçeğe en yakın fotolar bunlar..
Flaşlı çekimlerde  çok farklı saçlarım, sanki bakır gibi... 
Bu arada  kutudan çıkan kullanım kılavuzuna uydum:) Saçınıza sürdüğünüz kısımları asla plastik poşet, aliminyum folyo ile kapatmayın/ sarmayın......

Ürünü çok beğendim. En ufak bir kuruma , sertleşme vs. olmadı. 45 dakika beklemedim ama 45 dk bekleme sonunda da kuaförde yaptırdığınızdakinden daha fazla bir sertleşme olacağını sanmıyorum.. Fiyatı şaka gibi 8.5 tl..

ben kendi başıma yaptım , zorlanmadım ama yanında bir arkadaşı olan için çok daha kolay bir işlem. Sonuç da başarılı olur.  
SEVGİYLE KALIN...

21 yorum:

suhuba dedi ki...

Ben çok korkağım. Hayatta cesaret edemem. :) Ama bence hoş olmuş. :)

Adsız dedi ki...

gercekten cok dogal durmus <3 begendim. bende suan kafamda cöp torbasiyla oturup sonuc bekliyorum, saclarimi sariya boyicam :D eskiden kizil saclarim oldugu icin biraz sanirim tuhaf bir renk alir :D

mamba dedi ki...

ay üniversiteye giderken ilk röflemi evde bana kuzenim yapmıştı onu hatırladım şimdi ama benimki bildiğin kabus gibi olmuştu otoban şeridi gibi kalın kalın ahahaa:D seninki çok hoş ,doğal olmuş sevdim ben;) güle güle kullan

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık güzel olmuş, kendin kesiyon kendinj boyuyon biz ne yapacaz

Unknown dedi ki...

Tatlım posta biraz da korkarak tıkladım, evde röfle çok riskli olabilir diye ama sonuç o kadar güzel olmuş ki bayıldım ortaya çıkan renge :) çok doğal bir ton elde etmiştin bi tanem tebrikler :)

Bu arada bayramını en içten dileklerimle kutlarım canım benim :)


BeTwin Us

Mayka dedi ki...

Valla denicem bende Palette 10.1 i saçlarımın önüne sğrmüstüm hafif bakırlık olmuştu deniz ve güneşten renk harika oldu.Saçında boya var mı bu arada
Bende bu sete 11.1 ile birebir karıştırıp bakırlaşmadan açılmasını deneyebilirim ay ne çok konuştum

Mayka dedi ki...

Valla denicem bende Palette 10.1 i saçlarımın önüne sğrmüstüm hafif bakırlık olmuştu deniz ve güneşten renk harika oldu.Saçında boya var mı bu arada
Bende bu sete 11.1 ile birebir karıştırıp bakırlaşmadan açılmasını deneyebilirim ay ne çok konuştum

Modavesaire dedi ki...

teşkr ederim arkadaşlar..
mayka evet canm boya vardı saçımda bu konuda yazım var, popüler yazılarda bulabilirsin..

dikisdersi dedi ki...

saçında röfle deneyeceksen ensendeki bir tutam dan denemelisin ,o kadar açık olmazdı düşük pridrol kullanıyorlar o kutularda ,30' olsaydı o zaman platin olurdu ,hem böyle daha dogal olmuş sanki güneşten açılmış gibi ,anacım benim saçımı yapan kuaförle bile sorunum oluyor :)keşke o meslegide hobi olsun diye ögrenmeseydim :))))))))

fashiONözge dedi ki...

canımıniçiii o kadar korktum ki bakarken,ama inanamıyorum harika olmuuşşş,nasıl doğal ve şık.harikasın yaaa senin herşeye karşı içgüdüsel bir yeteneğin var onu anladım ben :)

ANTİGONE dedi ki...

çok doğal görünüyor canım, bravo valla! güle güle kullan yeni saçlarını. iyi bayramlar :D

motto dedi ki...

bence gün ısıgında harika..
cok dogal...

çiçek dedi ki...

ben denemeye cesaret edemedim..iyi cesaret seninki ama sonuçta çok hoş olmuş doğal aralarda gölge gibi duruyor.

tuem dedi ki...

çook cesursun kuaförüme ne kadar güvensem de her boyadan sonra korka korka açarım gözlerimi sen evde röfle yapsın kasım ayının en cesur blogeri ilan ediyorum seni :):) çok güzel olmuş doğal durmuş güle güle kullan

Priscilla dedi ki...

nice haircolor :)!

Rengarenk Daphne dedi ki...

iyi cesaret etmişsin sonuç güzel olmuş çok doğal duruyor:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

gayet başarılı valla :) küt sanada cok yakışır canım kanına girmiş olmayım ama söylemeden geçemiycem :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş...peki folyoyla falan sarılmayacaksa saç,diğer sürülmeyen saçlara bulaşma olmaz mı?nasıl olcak?

zeys dedi ki...

Super olmus vallahi..bende alsam sadece uclarina yapsam becerebilirmiyim acaba?

mayka dedi ki...

bende yaptım bugün ancak sadece üst kısmına eşim kuaför yaptı sandı güneşten açılmış gibi oldu ama keşke daha küllü bir ton olsaydı :)

Modavesaire dedi ki...

umarım sonuç kötü olmamıştır mayka. yani güneşten sararmış gibi olması pek de kötü sayılmaz:)