EVDE RÖFLE YAPMAK

Burcu boş durur mu? İşi gücü yaramazlık:)))
Ama sonuç tam benim istediğim gibi oldu. Evde röfle seti aldım ve saçlarımın uç kısımlarına ara ara sürdüm.Ancak fotoda gördüğünüz kökün devamındaki saçlara da çok doğal bir şekilde ( azıcık) sürdüm. Aplikatörün ucu saç fırçası gibi zaten. o yüzden çok doğal duruyor. Kutunun 1/3 ' ünü bitirdim. Kutuda yazdığı gibi 35-45 dakika beklemedim. 30 dakika bekledim ... Ama beklesem kesin kutunun kapağındaki gibi olurdu. Çünkü ben yıkamaya karar verdiğim anlarda hızlıca açılmaya başladı saçımın rengi..
Kalanını attım çöpe.
Planım: İlk seferde az sürerek  denemek, beğenirsem 1  kutu daha alıp yapmaktı. Şimdilik bu şekilde bir süre idare edeceğim. Ama belki tekrarlayabilirim.. O zaman 35-40 dakika beklerim ama...
 
Hiç yapay durmuyo bence. Sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum. Bu fotografları flaşsız, gün ışığı alan penceremin önünde çektim.



Aslında çok az kullandığım için de etkisi az oldu 30 dakikada , bu benim fikrim... Uçlarla kök kısım arasındaki fark, fotolarda az gibi görünüyor ama aslında tam istediğim görüntüyü elde edemedim, çok uğraştım ama olmadı, gerçeğe en yakın fotolar bunlar..
Flaşlı çekimlerde  çok farklı saçlarım, sanki bakır gibi... 
Bu arada  kutudan çıkan kullanım kılavuzuna uydum:) Saçınıza sürdüğünüz kısımları asla plastik poşet, aliminyum folyo ile kapatmayın/ sarmayın......

Ürünü çok beğendim. En ufak bir kuruma , sertleşme vs. olmadı. 45 dakika beklemedim ama 45 dk bekleme sonunda da kuaförde yaptırdığınızdakinden daha fazla bir sertleşme olacağını sanmıyorum.. Fiyatı şaka gibi 8.5 tl..

ben kendi başıma yaptım , zorlanmadım ama yanında bir arkadaşı olan için çok daha kolay bir işlem. Sonuç da başarılı olur.  
SEVGİYLE KALIN...
Yorum Gönder