BEYAZ KABAN

Herkese merhaba:) Sadri ALIŞIK'ın Müjgan filmini izlemeyen yoktur. Hani orda Müjgan'ın giydiği beyaz mont var ya  , izleyenler bilir. Yıl 1970 ama hala modernliğini koruyor. Benzer bir kalıp değil benim diktiğim mont ama Müjgan'ın montu kadar romantik diyebilirim:))
Müjgan filmindeki Sadri Alışık'ın söylediği ''Param olsaydı, sensiz kalmazdı '' şarkısı için tık tık ..

Çok severek giyiyorum. Yaka yapmadım, farkettim ki yakasız montları daha çok seviyorum. Ama cuma sabahı  - 7 dereceyi görünce anladımki  bu montu atkısız uzun bir süre giyemeyeceğim..
Öndeki pensleri dediğim gibi iptal ettim , ancak alt kısım çok bol durdu diye   ön ortayı hafif sola doğru kaydırdım , çıtçıtları diktim. Ama fotograftan da anlaşıldığı üzere çok hoş durmadı.  
Sizce çok göze batıyor mu o öndeki kayma ?  
Geri eski yerine almayı düşünüyorum... Kafam karışık. ...
Kumaşım çok az olduğu için en uzun boy bu kadar oldu ...Hafif kalçayı kapatıyor. 
Şu an yeşil monta başladım... Onu da yakasız yapacağım( yakayı iptal edeceğim.)
Çok yazdım ben, neyse kaçtım:)))
Sevgiler...

Yorum Gönder