BELİ LASTİKLİ ELBİSEM

BU YAZIMDA SİZLERLE PAYLAŞTIĞIM ELBİSEMİN
BEL KISMINDAKİ BOLLUK BENİ RAHATSIZ EDİYORDU.
EEE , KEMERLE DE HER ZAMAN KULLANAMIYORSUN,
YOK ÇANTAYA UYMADI, 
YOK AYAKKABIYLA UYMADII.
EN SONUNDA İÇ KISMINDAN LASTİK GEÇTİM,TÜNEL KEMER 
GİBİ BİR ADI VAR HERHALDE AMA EMİN DEĞİLİM.
BÖYLE ÇOK DAHA KULLANIŞLI OLDU...
SADECE ÖNDE GÖĞÜS PENSİ OLAN BU TÜR ELBİSE KALIPLARINDA
ZATEN BOY HAFİF MİNİDİR.
O HALİYLE ÇOK ŞEKERDİR.
ANCAK BEN BOYUNU UZATTTIĞIM İÇİN DİZ HİZASINA,
ELBİSENİN BOLLUĞU OLDU  HAMİLE BİR GÖRÜNTÜ..:))
NEYSE ŞİMDİKİ HALİ SÜPER..
ÇOK YAZDIM BEN, OOFF.
KAÇTIM.
KAÇTIM..

5 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Kumaş çok güzelmiş tatlım,romantik çiçekli çiçekli.Modeli de çok hoş olmuş,ben bu tarz modelleri çok seviyorum,çok rahat ve kullanışlı oluyor,güle güle kullan tatlım :))

Modavesaire dedi ki...

SAĞOL TATLIM, SEVEREK GİYİYORUM ÇİÇEKLİ DESENLİ HERŞEYİ:)))

suhuba dedi ki...

Hızına yetişemiyorum Ne güzel hep böyle enerjik ol. Bizede bılaşıyor :) Elbisemizde çok cici. Bu arada bir fotoğrafçı mı tusak kendimize ne :)

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım :) Benim de böyle bir elbisem var beli ne tam dar ne de bol hep kemerle kullanmak gerekiyor, harika bir esinlenme oldu bana postun :) çok da yakışmış elbisen güzelim, modifikasyonun harika güle güle kullan elbiseni tatlım :))



http://betwinus.blogspot.com/

Objektifimden Geçenler dedi ki...

Çok güzel olmuş canım eline sağlık(: