FLORMAR LONG WEARING RUJ L16

''İyice makyaj bloguna döndün Burcu'' diyenlerinizi duyabiliyorum:) Yok yok, dikişle uğraşıyorum çılgınlar gibi ama yaptıklarım yarım yarım durduğu,bitmediği için ekleyemiyorum.
Geçen günlerde bu yazımda paylaştığım ve biraz memnuniyetsiz olduğum ruj hakkında tekrardan yazmak istedim. İlk günün etkisiyle biraz yanlış değerlendirdiğimi fark ettim.
BU RUJLAR BİR HARİKA!!
İlk gün biraz kuruymuş gibi geldiyse de ertesi gün evde sürdükçe çok yumuşak olduğunu, söylediğim gibi dudaklarımın kurumadığını fark ettim. Başka renklerine bakmak için kozmetikçiye tekrar gittim.
Ve bir renk daha aldım. Nude tonlarında, çok hafif pembelik veriyor (bej gibi durmuyor dudakta)


Yorum yazan bir arkadaşa verdiğim cevapta dudaklarımın kendi rengini koyu olduğunu ve uçuk&dudak yeme gibi sebeplerden ötürü bazı yerlerde renk değişiklikleri olduğunu belirtmemde gerek var.

Bu rujun en güzel özelliği de dudak rengimi tamamen kapatması ve kapatırken de renginin değişmemesi.....

Çünkü genelde bütün rujlar benim dudak rengimin koyu olmasından dolayı dudağımda olması gereken renkte değil, farklı bir tonmuş gibi duruyordu ve bu durum benim hiç hoşuma gitmiyordu..




Resme tıklarsanız rujların ne kadar kremsi durduğunu ve örtücülüklerinin durumunu daha net görebilirsiniz ..

Avon ve Oriflame gibi kataologdaki gibi görünmeyen süpriz rujlar yerine , Görerek-deneyerek almayı tercih ediyorum artık !!
Sevgileer :)))

9 yorum:

gulizz dedi ki...

tekrardan merhaba:)
2 sorum olacak öncelikle bu ruzlar sedefli ya da simli mi?zaman geçtikçe ıslaklığını kaybedip dudakta matlaşıyor mu?eğer öyle ise benim için bir artı:):(üşeniyorum gidip incelemeye,flormar yakınımda yok internetten alacağım ondan soruyorum:))
ikinci soru olarak da şu oriflame den aldığınız vibrant peach nasıl bir ruj biraz ayrıntı verir misiniz?rengi neon yani biraz cart gibi geldi bana yanılıyor da olabilirim.parlak ve çarpıcı bişi mi yoksa yumuşak bir tona mı sahip?
ayrıca bizi bu ürünler hakkında bilgilendirmen çok güzel bence bak ben hiç bilmediğim 2 rujla tanıştım sayende teşekkürler:)

gulizz dedi ki...

tekrardan merhaba:)
2 sorum olacak öncelikle bu rujlar sedefli ya da simli mi?zaman geçtikçe ıslaklığını kaybedip dudakta matlaşıyor mu?eğer öyle ise benim için bir artı:):(üşeniyorum gidip incelemeye,flormar yakınımda yok internetten alacağım ondan soruyorum:))
ikinci soru olarak da şu oriflame den aldığın vibrant peach nasıl bir ruj biraz ayrıntı verir misin?rengi neon yani biraz cart gibi geldi bana yanılıyor da olabilirim.parlak ve çarpıcı bişi mi yoksa yumuşak bir tona mı sahip? bu rujlarda yaptığın gibi eldeki duruşunu çekip bir postunun kenarına iliştirsen çok makbule geçer valla:))
ayrıca bizi bu ürünler hakkında bilgilendirmen çok güzel bence bak ben hiç bilmediğim 2 rujla tanıştım sayende teşekkürler:)

fashiONözge dedi ki...

ben de görerek almayı severim ayrıca sen hiç merak etme makyaj da dikişte moda da yazsan farketmez ben okurum hep:))

WobiSobi dedi ki...

I love these colors thank you for visiting my blog and leaving such sweet comments. Have a wonderful day. Anne

gulizz dedi ki...

ya bir de vibrant peachin sürümü nasıl?yumuşak mı nemlendiriyor mu?bu son sorum :$ iyi günler!!

Modavesaire dedi ki...

güliz: ne simi var ne de sedefi. sürdükten sonra saten ruj serisindeki ( biçok markada var ) rujlar gibi yumuşacık, örtücü, kendinden parlak bir duruşu var. yani sürdükten bikaç saat sonra dudak çizgilerin belirip kuru görünmüyor, doğal bir duruşu var..ama ilk sürdüğünde de parlatıcı gibi parlamıyor. yani normal bir parlaklığı var.
ben memnun kalacağından eminim gülizcim..elıp memnun kalmazsan da bana yolla, ben her gün sürüyorum evde de, hemencik bitecek benimkiler herhalde:)) Oriflame deki o vibrant peach'e gelirsek: o da flormarın bu rujları gibi kendinden yumuşak bir dokusu var. ama onlar kadar güzel değil. ama rengi güzel. neon kadar iddalı değil tabiki, normal kırmızı ruj kadar çarpıcı değil ama masum bir çarpıcılığı var :) nası tabir ama. yarın gündüz fotosunu çekeyim ekleyim , söz!!!

ZeynCo dedi ki...

istediğim rengi ancak formarda bulunca aldım, ama istediğim gibi çıkmadı aslında dokusu. kuru. dudagımda kuru kaldı. acaba sen kullandıkcamı yumusadı. yoksa rengı cok guze ve kullanamicam sanıyorum

Unknown dedi ki...

Merhaba canım, Bu ruju birçok blogger tanıdığım öve öve bitiremiyor. Yapısı süper, kalıcılığı süper, nemlendirmesi süper vb vb...
Yahu anlamadığım nokta sadece ben mi beğenmedim ? Bu rujun 2 rengi var biri L16 fakat ruj berbat ötesi. Çamur gibi kimyasal kokulu birşey. Dudağın üstüne maske sürmüşüm gibi oluyor topak topak ve iğrenç kokuyor. Sürdükten 2 dk sonrada dudağın ortasında kocaman bir çizgi yapıp toplanıyor. Rujun bozuk olmadığından eminim kendi yapısı öyle. Hayretler içindeyim en berbat denediğim ruj ...
Sevgiler

Modavesaire dedi ki...

Sevgili doğa dediğinde haklısın desem ne dersinn...ilk aldğm zamanlar sürdüm severek ama bi süre sonra kokusu dokusu hiç hoş olmadı.dediğin gibi dudağın üstünde maske maske gibi duruyoo .. Ben flormardan iyi bi rujj beklemiyorum zaten..yorumun için teşekkür ederim sevgilerr