PANTOLON PAÇASI YAPMAK İÇİN YAPIŞKAN TELA

Pantolon aldınız ve paçasını kısalmanız gerek. O zaman bu yapışkan tela sizin için çok uygun:))

Çin işi Japon işi Mango kreasyonuma bir yenisini daha ekledim, paçasını da boyuma uygun kesip, zigzag dikişle geçtim.

Ardından yapışkan telayı koydum ve yüksek sıcaklıkta ütüyle paçasını ütüledim, böylece yapıştırmış oldum.

Sonuç: Paça yapmak için terziye vereceğim 4 tl cebimde kaldı :))





Çin işi Japon işi Mango pantolonumun kalıbını çook beğendiğim için aldım. Üzerime cuk oturdu. Hafif yüksek bel olmasına ayrıca bayıldım..

Bakalım , kalitesini ilerleyen aylarda göreceğiz. Umarım diğer made in china mango ürünlerine benzemez.

8 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

nerden bulcaz kı bunları
terzıler de kulanıyo ama gidip istemek olmaz :(
tuhafiyelerde varmıdır acep

SvGLove dedi ki...

Gule gule giy tatlim:)
Becerikli olmak ne guzel!
Pantolona verdigim paradan cok pacasina para vermisligim vardir. Nasil uzulurum:( Bir makine alsam, kac pantolon makine parasini cikarir acaba:)

zeynep dedi ki...

Tatlım sorsaydın söylerdik biz:))Bu arada o ilk yıkımada açılır her ütüde yeniden yapışır ama ben iki sıra yan yana koyuyorum bantı daha sağlıklı sonuçlar çıkıyor:)Güzel günlerde keyifle giymen dileğiyle..Sevgiler..

Defne Soysal dedi ki...

O teladan Ikea da satılıyordu.ben de aldım. Perde uçlarını ayarlamak için de ideal.

Adsız dedi ki...

cok süper tesekkürler

ÖZ MODİSH dedi ki...

Ben kullanırım.Eteklerin uclarında dikiş pek güzel durmuyor.Hemen yapıştırırım.Yıkanınca açılma ihtimali var.

Modavesaire dedi ki...

kova kadını: tuhafiyelerde var canm. bulursun rahatlıkla:)
sevgi: canm, kendin elde de surfile dikiş dikip sökülmesini önleyebilirsin ..
zeynep: yok canm, benm chima 'dan bi kumaş pantolonumun paçası sökülmüştü, telaladım. yıkmada bişey olmadı valla. umarım bunda da bişey olmaz, aman olsa da tekrar ütüde yapışır:)
defne : hmm, doğru perde için de kullanılır. o ikea ya bi gidicem bi ay sonra, neler alacağım neler:)
ikkuş: teşkrler sana da yorumun için
öz modish: evet etekde hiç denemedim. ama bi pantlnmda yapmıştım, bi açılma olmadı.. umarım bunda da olmaz:))
teşkrler yorumlarnız için :)

MKBL dedi ki...

Tatlım bende ondan kullanıyorum.eteklere bile ondan yapıyorum.Çok rahat paçada dikiiş sevmiyorum.