HEDİYEM VAARRR


Ama blog aleminden birisine değil :)) Hahahaa çok kötüyüm di mii.. :)

Aslında BLOGDAŞLARIM için de bişeyler dikip hediye etmek istiyorum ancak son derece amatörce bulduğum için diktiklerimi, biraz utanıyoruum...
Ama İlerde, dikiş konusunda deneyim kazanıp daha güzel kıyafetler diktiğim zaman olabilir, neden olmasın?

O kadar çok arkadaşıma içimden gelerek söz verdim ki sana şunu dikerim sana bunu dikerim diye.. Bi çoğunu gerçekleştiremedim.. E nereye yetişeyim şekerim, okul, ev , eş, mesleki gelişim , dikiş çabalarım vesaire :))
Bazen kendime hayran kalıyorum hepsine yetişmeye çalıştığım için.

Fotograftaki hırka çok sevdiğim bir arkadaşım SİBEL için. Henüz bitmedi. Bitmiş halini de ekleyeceğim...

Yorum yapmanızı çook istiyorum.....Güzel oldu muu??

5 yorum:

sibel dedi ki...

ya inanmıyorum sana...
çoookkkkk teşekkür ederim.
mahcup ediyosun ama çok mutlu ediyosun o kesin .
kendimi şanslı hissediyorum
benim yerimde olup o güzel yaratıcı kıyafetleri giymek isteyen milyonlarca modasever olabilir:))

uğurböceği dedi ki...

şakacı seni.çok güzel olacak.sahibi güzel günlerde giysin.

ANTİGONE dedi ki...

çok şirin görünüyor canım, eline sağlık. bitmiş halini üzerinde göster bize ama ;)

Modavesaire dedi ki...

sibelcim bişi değil, güle güle kullan şimdiden :P
uğur böcüğüü : çok tşkr ederim yorumsuz bırakma beni :)
antigone: ekleyeceğim ama biraz foto çeknmede tembelim.. en kısa zamanda:)

kısslaar beni izlemeye devam ediinn :))

canan dedi ki...

ben ço kbegendim. siyahı çok seviyorum aynı modelin siyahını dikmek istiyorum siyah fistoyla birlikte. ellerine sağlık ama sen hediye etmek istersen çekinme sakın:)