1 SAATLİK ELBİSE




Parça halinde satılan (kilo işi) kumaşlardan bi tanesi desenliydi (elbisenin üst kısmı ) aşık oldum resmen kumaşa.
Sadece bu kadarcık vardı, ben de kaçırmayım bi yerlerde kullanırım mutlaka dedim:)
İşte kullandım :)
Elbisemin boyu uzun oldu. Kendime uzun elbiseleri hiç yakıştıramıyorum.
Bu yüzden boyunu kısaltacağım diz hizasına getireceğim.
En kısa zamanda diktiklerimi üzerimde göreceksiiz ( inşallah :)
Eee, bi de unutmadan söyleyim, benim mankenim pek bi kara böcük.
Elbiseyi beyaz tende düşlenmenizi öneririm:)
Sevgileerr....

5 yorum:

Sittirella dedi ki...

Gerçekten kumaş bir içim suymuş.
Çok beğendim, aşık olunmayacak gibi değilmiş.
Ellerine sağlık, güle güle giy :)

Unknown dedi ki...

çok güzel renkler ,ellerine saglık ne güzel olmuş ,güle güle giy

Adsız dedi ki...

waşşa renk ve model bayıldım süper olmuş ellerine sağlık :))

SeneminYemekleri dedi ki...

insan zayıf olunca ne giyse yakışıyor yaptıklarınız için sizi kutlarım bende dikiş dikiyorum biliyorsunuz kilo verince hiç bir kıyafetim kalmadı almayada kıyamıyorum bende kendime iki tane tunik kestim şimdi teğerliyorum inşallah biter :)) çok güzel şeyler yapıyorsunuz

Modavesaire dedi ki...

teşk ederim senem:) inan diktikçe öğreniyorm.. sen de diktikçe öğrenirsin..