FIRFIR YAPIMI






Evet, fırfır nasıl yapılır? Öncelikle tavsiyem bi kesim panosu ve döner makas almanız..Çünkü birçok işlem böyle çook çook kolay oluyor. Sormayın, ben de yeni aldım, işim inanılmaz kolaylaştı. Ürünler singer dikiş makinaları satan dükkanlarda satılıyor. Gelelim fırfır yapmaya: Bir daire çizilir kağıda,(ben tencere kapağımı kullandım ) Ardından içine küçük bir daire daha çizilir ve kesilerek çıkarılır. Veee kumaş kesilir.Resme tıklarsanız orda bi yazı var, buradan dikilecek diye.Çizgi kısmından kumaşı kesmeyi de unutmayın ama.. Evdeki kolsuz bir atletinize geçirir, fırfırlı bir kol yapabilirsiniz, yada bir bluzunuzun üzerinde istediğiniz bir yere diker fırfır elde edersiniz. Nitekim ben de kol yapma konusunda kendime güvenmiyordum, bu şekilde normal bir koldan daha kolay ve daha güzel oldu bence.. Hatta kat kat daireleri büyüterek bir kaç katlı fırfırlı kollar da yapılabilir..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kesme matını ve kesiciyi kaç liraya aldınız. blogunuz çok güzellll

saaanem :) dedi ki...

slm ben de dikiş dünyasına girmek istiyorum. dikiş makinanız hakkında bilgi alabilir miyim? ve bu bahsettiğiniz ürünleri kaça malettiniz? acemi birine önereceğiniz makine ne olur*?
www.snmtkr.blogspot.com